dimarts, 25 de març del 2008

Censura a youtube!


Dia a dia tinc més por, més por perque cada dia em dona la sensació que més gent i mes politics i més empreses van de la ma, sense dir la veritat i ajudanse uns a altres (encara que sigui sota presio) per anar tirant aquesta societat cap a una societat on uns pocs puguin decidir i controlar a la població mundial.
Aquest ultims dies he estat investigant i em trobo casos com el de youtube que no em deixa mirar videos de Chavez o Thierry Meyssan un escriptor francés y president de la Red Voltaire, que explica sobre els plans del govern dels Estats Units de fer cops de Estat sobre els paisos on les politiques gubernamentals siguin en contra dels Estats Units, com es el cas de Venezuela.
Amb l'argumentació de
" This video has been removed due to terms of use violation."
Cal dir que jo ni molt ménys soc pro-Chavez sino quasi al contrari, pero en dies com aquest ja no se que pensar, ni que dir, però em cago en el Puto Youtube on crec que tots teniem esperanses de un lloc lliure de influencies dels poderosos. Aixo es suma a l'article on ja molorava algo raro del google maps, ara empresa mater de youtube.

Seguiu conectats al blog que aixo no acaba aqui sino que acaba de comensar, properament espero poder oferir un acte a Sant Quirze que no defraudara a ningu i molt menys deixara indiferent.