dijous, 15 de maig del 2008

Acte: Roda de premsa de presentació d’accions judicials

Avui dijous, 15 de maig
Hora: 16 hores
Lloc: Sala de l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès

L’equip de govern municipal presentarà les accions judicials que emprendrà contra les falsedats i acusacions que s’han realitzat al llarg dels darrers mesos. La roda de premsa comptarà amb la presència de l’alcaldessa, Montserrat Mundi, el primer tinent d’Alcaldia, Antoni Rebolleda, el regidor d’Ocupació, David Sànchez i el tinent d’Alcaldia d’Urbanisme, Pep Llamas. Per a més informació: Gabinet de Premsa. 93.721.68.00. Ajuntament de Sant Quirze del Vallès. Plaça de la Vila, 6. Sant Quirze del Vallès. www

ARRIVA EL FAR WEST


Rebo Sheriff

Senyors i senyores, el diàleg ja no es porta, ara el que esta de moda son les accions judicials. Sembla que les administracions cada cop estan més per reprimir i menys per servir. Ho varem veure fa uns dies amb el Franki, ara ho veiem a Sant Quirze. En comptes de fer una taula rodona per parlar els problemes dels que ens manen i explicar-nos en que no estan conformes, ells denuncien, això si amb alguna que altra privilegi, poder fer una roda de premsa a L'Ajuntament.

Una cosa estic segur, accions judicials no ajudaran a tranquil·litzar els ànims sinó tot el contrari, això pot explotar com qui juga amb foc al costat de material incendiari.

Jo a la meva vida e llegit moltes mentides, i sempre que he pogut les he parlat amb qui les difon, o les he escrit en els medis que he pogut, però fins avui mai he denunciat.
Fa poc em va dir un veí: A mi quan algú em molesta pel soroll que fa al carrer, jo hi vaig i hi parlo i els hi raono, mai truco a la policia. Per mi s'ha tornat en una premissa

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estan una mica destirol.lats aquesta gent. Mundi dimissió!