dissabte, 31 de maig del 2008

Eco Bola de lavar i ecoducha!!!


Ja se que pot sonar a comercial o a maruja, però e llegit això i m'estic pensant si comprar-ho. Tal com ho venen som tontos si no ens ho comprem. L'Ecobola aquesta, o algun símil com l'ecoballs, son boles amb components ceramics que fa que no hagis de utilitzar sabó per fer la rentadora i alhora t'estalvies aigua ja que no s'haurà d'esclarir. Si fos poc hi ha un segon producte que ens diu que ens podrem dutxar sense sabor i que te mil i una propietats com la de proporcionar sensació de felicitat gracies als ions negatius.

Sona a timo però m'agrada tant la idea que me la bull creure, algú que pugui donar opinió o vulgui comprar-ne?

Els links son aquests, m'ha convençut llegint els comentaris de la gent:

2 comentaris:

Puçi ha dit...

no sembla mala idea, si en saps quelcom més digau

La Tuix ha dit...

Jo fa exactament una setmana que les vaig rebre, i les recomano, si bé es veritat que per la roba molt bruta(greix,gespa), s'ha de donar una mica d'ajuda, peró la roba diari queda perfecta, sense res de sabó ni suavitzant.