diumenge, 11 de maig del 2008

Jornada memorable!

Llàstima no tenir fotos, però segur que en sortiran els següents dies. El que si que tinc es una gran vivència viscuda, una gran festa que em disfrutat moltissims quirzetencs. Dies com els d'avui no tenen preu. La veritat que m'he emocionat moltissim veient com la gent estava disfrutant com mai, reconec que fins i tot m'ha vingut algun calfred. He retrobat a un amic de la infància que feia molts anys que no el veia, he conegut una mica més alguns veïns molt interessants; i he corregut i sofert una mica al costat d'altres que eren complets desconeguts, i que durant el transcurs de la cursa i sense fer falta que ens diguéssim gaire (també perquè l'estat físic no ho permetia gaire) ens unia simplement el fet de ser companys de quilometres.
Gracies als organitzadors, gracies als voluntaris, gracies al public i visca els pronoms febles! Ha estat un matí rodo!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quin bon rotllet al mundillu corredors. Jo també vaig disfrutar