divendres, 16 de maig del 2008

Roda de premsa

http://www.youtube.com/watch?v=LDAIuHJp7cI&eurl=http://www.mussol.cat/santquirze/

http://www.youtube.com/watch?v=yTqkn_yB9GA&feature=user


Em sorprèn que facin una roda de premsa i no deixin entrar a tots els mitjans(*). Personalment el meu cas va ser curiós, jo vaig trucar al gabinet de premsa, allà em van dir que podria entrar sense cap acreditació, desprès de haver fet més d'una hora de viatge, ja que venia des de casa meva de Barcelona, allà em diuen, ho sento, NO POTS ENTRAR, a mi això em va fer mal, ja que jo soc ciutadà de Sant Quirze i mel sento, encara que m'hagi independitzat a Barcelona, i allà em trobo que podia entrar qualsevol gran medi com Catalunya Radio, l'Avui, Radio Sabadell, això si, de medis locals nomes hi havia el mussol.cat, una cosa curiosa. Si volen saber tant dels medis d'internet que no vagin puntejant, perquè ahir em vaig sentir PUTEJAT, a la gent que s'implement te la il·lució d'informar als seus veïns.


Inviten a periodistes, que amb tots els meus respectes no saben res del context de Sant Quirze i els hi diuen tot allò que volen en una càmara acorasada, on no es pot dir ni opinar res més. Això si potser demà surten com a herois als grans diaris i ràdios catalanes. Menys paranoïes sobre que tots som la oposició i més escoltar al poble, ja que quan quedeu amb algú per parlar només feu monolegs.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo volia fer un comentari al youtube on surt la comedieta d'ahir i no és possible. Espavilat, visca la llibertat d'expressió!

Anònim ha dit...

Dius que els periodistes no en tenen ni idea de la realitat del teu poble però tu no tens ni idea d'escriure. 'Medi' és el medi ambient, que no té res a veure amb mitjà de comunicació com tu volies dir.

Bernat ha dit...

molt bé, i tu ets tonto! Que vols que et digui? Perquè et molesta tant? És tant imprescindible el saber escriure sense faltes? Per mi és un dels meus hobbies i el faig, amb més o menys gràcia. No tots som perfectes com tu, m'hauràs de perdonar

Anònim ha dit...

realment et consideres periodista? perquè aquest blog fa pena eh...i saps què? no trobaràs cap altre comentari meu per aquí que encara et faria publicitat

Bernat ha dit...

No entenc molt el teu discurs. No entenc tampoc el que vols dir al primer missatge? Quin vídeo? M'agradaria veure el teu treball diari i així poder apendre. Quina sort que he tingut de tenir un mestre periodisme com tu